2019 жылы 4 қазанда “Bolashaq” академиясында “Рухани жаңғыру” мемлекеттік бағдарламасының “бәсекеге қабілеттілік” бағыты бойынша пікірталас алаңы өтті. Іс-шараға білім беру саласының мамандары, “Nur Otan” партиясы мен облыс әкімдігінің жастар саясаты бөлімінің өкілдері қатысты.
Бұл іс-шара Халықаралық Мұғалімдер күніне және педагогика және психология кафедрасының 10 жылдығына арналды.
“Bolashaq” академиясының ректоры, философия ғылымдарының кандидаты, профессор Қ. Н. Меңлібаев кіріспе сөз сөйледі.
Пікірталас алаңының модераторлары ғылыми жұмыс және халықаралық ынтымақтастық жөніндегі проректор, педагогика ғылымдарының кандидаты, профессор Т. П. Смолькина, “Bolashaq” академиясының гуманистік педагогика орталығының директоры, педагогика және психология кафедрасының аға оқытушысы, магистр С. С. Шутенова, “Bolashaq” академиясының “Руханият” ғылыми-зерттеу орталығының директоры, жалпы білім беру пәндері кафедрасының аға оқытушысы, магистр А. У. Аупенова болды.
Қарағанды мемлекеттік университетінің мектепке дейінгі және психологиялық-педагогикалық дайындық кафедрасының меңгерушісі практикалық және ғылыми-зерттеу қызметінен тәжірибе алмасты. Е. А. Букетов,педагогика ғылымдарының докторы, профессор Мирза Н. В.
“Нұр Отан” партиясы жанындағы “Jas Otan” жастар қанатының төрағасы Ержан Хамитов педагог мамандығының беделін және педагогтардың даналығын атап өтті.
Талқылауға шығарылған мәселелер:
– Педагог мамандығы, оның беделінің барлық пікірлері мен бағалаулары бірдей болғанда, қоғам үшін маңызды және маңызды тізімде қалды. Бүгінгі күні қоғамдық диалогта, БАҚ-та, интернет ресурстарда педагог мамандығының беделінің құлдырау тақырыбы алаңдатады. Уақыт көптеген адамгершілік құндылықтарды құлдыратты, бірақ…
– Педагог мамандығының беделін жеке сезінесіз бе? Тәжірибемен бөлісу Сіздің практика.
– Сізге қандай күрделі педагогикалық жағдайларды шешуге тура келді, сіз шешудің қандай жолдары табылды және одан қандай тәжірибе алдыңыз?
– Кез келген кәсіп қызметкері үшін жалақы өте маңызды екеніне күмән жоқ. Педагог мамандығының тартымдылығын арттыру үшін не істеу керек? Жалақыны көтеруден басқа қандай проблемаларды шешу қажет?
– Педагогикалық еңбекті дұрыс бағаламау жағымсыз салдарға, мысалы, кәсіпте кездейсоқ адамдардың пайда болуына әкеледі деген қауіп бар ма? Оқиғаларды дамытудың осы нұсқасын қалай жоюға болады?
– Педагогикалық мамандықтарға жастарды, талантты балаларды ЖОО-ға тарту үшін қандай шаралар қолданылады?
– Сіздің ойыңызша, педагог пен мектеп өз кәсібіне сенімді болу үшін не істеу керек?
– Қоғамдағы өзінің беделі мен мамандығының беделін арттыру үшін педагогтердің өздері не істей алады?
– Өз мансабымды педагог мамандығы бойынша неден бастау керек? Сіз жеке неден бастадыңыз? Жұмыс істеген жылдары Сіздің пікіріңіз өзгерді ме
– Сіздің жеке педагогикаңыз болды ма деп ойлайсыз ба? Сіз кәсіпте пайда болуы мүмкін қиындықтар туралы ойладыңыз ба? Сіз өз оқушыларыңыз үшін жауапкершілікпен жұмыс істей алмайтыныңызға күмән болды ма?
– Сіз қанша инвестиция өзінің кәсіби дамуын уақыт және қаражат?
– Біз педагогтар астрономиялық күннің өте үлкен жүктелгенін білеміз. Оқу сабақтарын өткізуден басқа, оларға дайындық та бар. Барлық қажетті нәрсені орындауға үлгеру үшін өз еңбегіңізді қандай жоспарлайсыз?
Қонақтар студент жастармен білім беру және педагогикалық ортаға алып келгенімен бөлісіп, қойылған сұрақтарға жауап берді.
Пікірталас алаңы білім беру және жастар саясаты саласындағы мамандар, студент жастар мен мамандық бойынша жұмыс істейтін ЖОО түлектері, сондай-ақ жұмыс берушілер мен бәсекеге қабілетті жастар арасындағы өзара іс-қимылдың тиімді нысаны болып табылады.