Жоғары оқу орындарында жас мамандарды даярлау сапасы оқушылардың теориялық оқыту курсы, практикалық дағдыларды пысықтау және бекіту барысында алған білімдерінің тереңдігіне тікелей байланысты.
Өндірістік тәжірибе-бұл тек мамандандырылған теорияда ғана емес, сонымен қатар күнделікті өмір шындығында да жақсы бағдарланған білікті жұмысшыларды даярлау үшін қажет білім беру процесінің міндетті құрамдас бөлігі. Оқытудың бұл кезеңі әдетте университет қабырғасынан тыс-студенттің болашақ мамандығына сәйкес келетін мекемелер негізінде жүзеге асырылады.
Университетте алған білім – бұл өзіндік құрал, оны қалай қолдану керектігін түлек шешеді. Бұл негізгі мамандық бойынша білім кірпішінен “қаланатын” қажетті іргетас. Сондықтан өндірістік тәжірибе болашақ мұғалім үшін кәсіби құзіреттілікті қалыптастыруда тәжірибе жинаудың тамаша мүмкіндігі болып табылады.
Сондықтан, біз, “Шетел тілі: екі шет тілі” мамандығының 4 курс студенттері, сіздерге Болашақта оқыған 4 жыл ішінде жинақталған еңбектің нәтижелерін ұсынғымыз келеді.
Өткен өндірістік тәжірибе туралы пікірлер:
“Жалпы, өндірістік тәжірибе сәтті өтті. Кафедраның және мектептің практика жетекшілерінің қолдауының арқасында проблемалар туындаған жоқ. Тәжірибе қорытындысы бойынша мен өз мамандығым бойынша дұрыс таңдау жасағаныма тағы да көз жеткіздім. Алға қойылған мақсаттар мен міндеттерді орындай отырып, маған оқыту саласында баға жетпес тәжірибе алу бақыты бұйырды. Қажетті дағдылар алынды. Тәжірибеден өту барысында өзіме деген кейбір сенімсіздіктен арылдым. Мен тіл үйрену тұрғысынан алған білімді ғана емес ғана емес, академияда алған әдістемелер мен түрлі ресурстарды тәжірибеде қолдана алдым. Мұғалім – бұл өте жауапты мамандық, сондықтан мен біздің ЖОО мен пен 45-ші гимназияның практиканы ұйымдастырушыларына өзімді мұғалім ретінде сынап көруге және менің екі өмірлік құмарлығымды, тілдерді үйрену мен оқытуды біріктіре отырып, қателеспегенімді түсінуге ықпал еткеніне ризамын.
Будикова Жансая ИН 17-2
«Осы іс-тәжірибеден өту уақытында мұғалімдермен және оқушылармен жақсы қарым-қатынаста болдым. Іс-тәжірибе барысында өзіме керекті көптеген мағлұматтар жинадым.Сондай-ақ оқушылармен жұмыс жасауды меңгердім. Мектептегі жетекшімнің арқасында көптеген проблемаларды шештім. Өзімнің бойымдағы мұғалімдік мамандыққа деген тұрақты қызығушылығым мен сүйіспеншілік сезімдерімді іс-тәжірибе кезінде барынша дамыттым. Бұл іс-тәжірибеден мұғалім болсам деген ойымның дұрыстығына тағы бір қадам жасадым. Іс-тәжірибе өте қызықты әрі сәтті өтті.»
Болатбекова Кумис, ИН 17-2
«Практика кезінде мен 3 және 4 сыныптарға ағылшын тілі пәнінен сабақ жүргіздім, сонымен қатар 3- сыныпқа сынып жетекші болып бекітілдім. 3 және 4-ші сыныптармен тиянақты түрде жұмыс істеуге ұмтылдым. Өз қабілетімді барынша пайдалануға тырыстым. Өзімнің бойымдағы мұғалімдік мамандыққа деген тұрақты қызығушылығым мен сүйіспеншілік сезімдерімді практика кезінде барынша дамыта білдім. Болашақ педагог ретінде оқу-тәрбие мекемесінің материалдық-техникалық базасымен, педагогикалық ұжыммен және де мұғалімдердің міндеттері, құқықтарымен таныстым. Өткен тақырыптарыма байланысты көрнекілік құралдарын дайындап және де оқушылардың дене және психикалық даму деңгейін ескере отырып, мұғалімдік жұмыстың ең нәтижелі формаларын және де әдістерін ұғынуға ұмтылдым.»
Берлибекова Аида, ИН 17-2
“Студенттер қатарынан мұғалімдер санатына ауысып, білім мен жаңашылдыққа құштар балалар сенен көз алмай қарап отырған сәтті бастан кешірудің өзі бір сынақ екен. Өз жауапкершілігіңді түсіне отырып, бір нәрседен қате жіберіп алмасам екен деп қорқасың. Әрине, қателіктер болды. Және ол қателіктеріміз бізге сабақ болды. Сонымен қатар, сабақтар онлайн форматта өтті, бұл қазіргі заманғы отандық білім берудегі сын-тегеуріндер мен жаңашылдықтар болды. Осыған қарамастан, мен қызықты ресурстарды, онлайн – ойындарды, викториналарды және т. б. қолдана отырып, өз шығармашылығымды жасап, көрсете алдым.»
Туракова Мадина, ИН 17-1
Оқушылардың пікірлерінен:
“Мадина Амантайқызы, сіздің сабақтарыңыз өте ұнады, өйткені бізге оңай әрі қызықты болуы үшін көп нәрсе үйреттіңіз. Маған мәтіндерді оқу, тест тапсыру, суреттерді зерттеу және ең бастысы тапсырмаларды шығармашылық тәсілмен орындау ұнады.»
Анастасия Евгеньевна-мейірімді, әрқашан түсіне білетін адам. Өз сабақтарында ол мейірімділік пен өзара түсіністік атмосферасын құруды біледі, қатаң тәртіп мұғалімнің студенттерге деген достық қарым-қатынасымен қатар жүреді. Атмосфералық ағылшын тілі сабақтарыңыз үшін рахмет.
“Bolashaq” Академиясына өндірістік тәжірибеге қатысуға және алған білімімізді қолдануға мүмкіндік бергені үшін алғыс айтамыз. Сондай-ақ практикадан өтуге, кәсібилік пен педагогикалық шеберлікке баға жетпес көмек көрсеткені үшін тәлімгер мұғалімдерге алғыс білдіреміз. Тәжірибе студенттердің келесі буынына үлкен пайда әкеледі деп үміттенеміз, ал “Bolashaq” академиясы мен практика базаларының ынтымақтастығы болашақта да дамитын болады.
Ин 17-1,2 тобының студенттері