2024 жылдың 15 қаңтарында оқу-әдістемелік семинар өтті.
Семинар спикерлері ҚБТ және IT-қолдау орталығының басшысы А. Н. Бекбергенов, тіркеу бөлімінің басшысы С.О. Исмагулов болды. Оқу-әдістемелік басқармасының басшысы Г.Т. Таликова “Тест тапсырмаларын құрастыру бойынша әдістемелік ұсынымдар. “Платонус” ААЖ-ға тест тапсырмаларын жүктеу. Moodle жүйесінде жұмыс істеу” тақырыбын толығынан қамти отырып, қатысушылар назарына ұсынды.
Семинардың мақсаты: ПОҚ-ты “Платонус “ААЖ-ға қиындық деңгейлері және жүктеу процесі бойынша тест тапсырмаларын құрастыру технологиясымен және moodle жүйесінде жұмыс істеу мүмкіндіктерімен таныстыру.
Қазіргі білім беруде тестілеу студенттердің білімін бақылаудың ең көп қолданылатын және тиімді түрі болып табылады. Бұл студенттердің оқу нәтижелерінің көрсеткіштерін бақылаудың жеделдігі мен объективтілігіне байланысты.
Оқу-әдістемелік семинар барысында ОӘБ басшысы Г.Т. Таликова негізгі мәселелерді атап өтті:
-тест тапсырмаларын жасауға қойылатын талаптар;
-тест тапсырмаларының негізгі қасиеттері;
-тест тапсырмаларының қиындық деңгейлерінің сипаттамасы (қарапайым, орташа және күрделі).
Әдістемелік ұсынымдар ішкі құжат болып табылады және оқытушыларға тест құрастыруда әдістемелік көмек ретінде берілген. “Bolashaq” Академиясында іске асырылатын білім беру бағдарламаларының пәндері бойынша тест тапсырмаларын құрастыру бойынша әдістемелік ұсынымдардың мақсаты білім алушылардың дайындық сапасын арттыру және білім мен дағды деңгейін бағалау кезінде объективтілікке қол жеткізу болып табылады.
Тіркеу бөлімінің басшысы С.О. Исмагулов семинардың практикалық бөлімінде “Платонус” ААЖ – да қиындық деңгейлері бойынша тест тапсырмаларын жүктеу процесін көрсетті.
ҚБТ және IT-қолдау орталығы басшысының м.а. А.Н. Бекбергенов өз сөзінде тыңдаушылардың назарын демонстрациямен келесі сұрақтарға аударды: тесттерді жүктеу; сайттағы бейне сабақ; категорияларды қалай құру керек, тест тапсырмаларын қалай жүктеу керек және егер тест бірден жүктелмесе, қателерді қалай іздеу керек; студенттерді курсқа қабылдау процесі.
Moodle ақпараттық-білім беру ортасының ресурстарын жобалауға, құруға және одан әрі басқаруға мүмкіндік береді.
Қашықтықтан оқытуға бағытталған moodle оқытуды басқару жүйесі байланыс құралдарының үлкен жиынтығына ие. Бұл тек электрондық пошта және оқытушымен қосымша файлдарды бөлісу ғана емес, сонымен қатар форум (бағдарламаның басты бетіндегі жалпы жаңалықтар, сонымен қатар әртүрлі жеке форумдар) чат, жеке хабарламалар, блог жүргізу.
Қашықтықтан оқытудағы білімді бақылаудың негізгі формасы тестілеу болғандықтан, LMS moodle-де тестілеуді құруға және оқыту мен бақылау тестілеуін өткізуге арналған кең ауқымды құралдар бар.
Moodlе-ді қолданудың студенттер мен оқытушылар үшін бірқатар артықшылықтары бар:
-жүйенің қауіпсіздігінің жоғары деңгейі;
-дамыта оқыту қағидаттарына сәйкестігі;
-үлкен икемділік;
-оқытудың интерактивтілігі;
-бірнеше тілде дамыту;
-кез келген ыңғайлы уақытта оқытудың қолжетімділігі;
-ақпаратты ұсынудың көрнекілігі мен өзгергіштігі;
-оқытуды даралау;
-өзін-өзі ұйымдастыру арқылы шығармашылық және зияткерлік әлеуетті арттыру;
-зерттелетін материалды бірнеше рет қайталау;
-студенттердің бір-бірімен және оқытушымен синхронды немесе асинхронды байланысы.
Moodle-де жұмыс істеу студенттің оқу пәнін меңгеру бойынша нәтижелі өзіндік жұмысын ұйымдастыруға мүмкіндік береді, кәсіби құзыреттілікті қалыптастыруға ықпал етеді, ұтқырлықты қалыптастыруға, жаңа білімді іздеуге және игеруге ықпал етеді; кез келген уақытта ақпаратқа тұрақты қол жеткізуді қамтамасыз ете отырып, оқытуға жаңа сапа береді; оқу пәндерін жеткізу бойынша ақпараттық-телекоммуникациялық қызметтердің жаңа мүмкіндіктері негізінде икемді оқытуды қалыптастыруға ықпал етеді, мәтіндер, графикалық материалдар және бейнеконференциялар өткізу; оқытуды автоматтандыру және компьютерлендіру оқыту әдістерін өзгертеді; тиімді кері байланысты қамтамасыз етуге мүмкіндік береді.
Семинар соңында оқытушылар өздерін қызықтырған сұрақтарға жауап алды.