14 қазан – ерекше күн! Неліктен? “Психология тарихы мен қазіргі ғылымдағы қызықты зерттеулер (ретроспектива және ғылыми студенттік жұмыстардың нәтижелері)” тақырыбында осы оқу жылында бірінші рет “тұлға Плюс” психологиялық клубының отырысы өтті.
Психологиялық клубтың президенті Фрида Ротань мәжілісін ашты. Ол алдағы оқу жылына арналған перспективалық жоспарлар туралы айтып қана қоймай, сонымен қатар оған психологиялық ғылым ашып, клуб жұмысына қатысуға мүмкіндік беретіндігімен шын жүректен бөлісті.
“Әлеуетті қызметкерлердің кәсіби маңызды қасиеттерін құндылық детерминациялау” зерттеуін “Педагогика және психология” кафедрасының түлегі Таисия Бабаева жүргізді. Іріктеу конкурстық негізде екі жас маман өтті, олар жоғары оқу орнын қызыл дипломдармен аяқтап, арнайы білімді тексеруге критериалды – бағдарлы тесттен тең дәрежеде сәтті өтті. Қызметкерді маңызды лауазымға бекіту үшін басшыға үміткерлердің құндылық бейінінің психологиялық сипаттамасы қажет. Қандай ұсыныстар жұмысқа қабылдау үшін сол немесе басқа үміткерге бере алады психологиялық қызметі бизнес – орталығының ?”Таисия осы психодиагностикалық есептің шешімін сәтті орындап, үміткерлердің құндылық бейінінің эмпирикалық нәтижелерін психограмма мәліметтерімен салыстырды.
Алина Дулеева ерлі-зайыптылардың отбасылық-неке қатынастарындағы құндылық доминанттардың басым “модельдерін” зерттеу арқылы қалыптасқан жағдайды талдау және өз өмірінің перспективаларын түсіну үшін сыналатын психологиялық көмек көрсетті. Өз зерттеулерін қорғауда Алина зерттеу нәтижелерін түсіндіруде жарқын эмоционалдық және жеткілікті сенімділікті, эксперименттік деректерді сауатты бекітуді және қайталанбас авторлық қолтаңбаны көрсетті.
Зере Кулсариеваның өз бетінше зерттеуінің проблемасы инклюзивті білім беру бағдарламасына қатысу үшін екі педагог мектепке келіп, әңгімелесуден сәтті өткен және жеткілікті әдістемелік білім көрсеткен. Бірақ Зере қазіргі уақытта инклюзивті білім беру балалардың жеке ерекшеліктеріне, оқу жетістіктеріне, мәдениетіне, психикалық және физикалық мүмкіндіктеріне қарамастан барлық балаларды оқытуды, тәрбиелеуді және дамытуды жүзеге асыруға мүмкіндік беретін инновациялық процесс болып табылатынын атап өтті.
Сондықтан, Зере, педагогтар тек әдістемелік және ақпараттық білімді ғана емес, сонымен қатар жеке көріністеріне қарамастан балаларды қабылдауға даяр болуы керек. Автордың пікірінше, бұл ұстаным ерекше балалары бар педагогикалық қызметке үміткерлердің құндылықтық ұстанымындағы басым “тиісті модельдерді” зерттеу қажеттілігін анықтайды – бұл психологиялық мәселені мектеп әкімшілігіне педагогті дұрыс таңдауға мүмкіндік берді.
Жеке зерттеулердегі студенттік бастамалардан психология тарихында бізді Фрида Ротань мен Анна Казыбекова көшірді.
Студенттер Э. Берннің атақты Трансактілі талдауының мәнісін тұлғааралық қарым-қатынастағы рөлдік позициялар арқылы көрсетті. Еркін және ұшу ойымен, Анна “ата-ана мен ересек баланың” эго – жағдайының шекарасын, клуб мүшелері әдістемелік құралдарды пайдалана отырып, өзінің Трансакциялық кодын анықтай алуы үшін, бұл қызықты және пайдалы сабақ, өйткені күтпеген жерден “саған – өзін-өзі”ашады.
Бірінші курс студенттерінің “тұлға Плюс”психологиялық клубының келесі отырысында өздерін көрсетуге ықыласы біздің кездесуіміздің финалы болды.