Психологиялық зерттеулер: “Ұрпақтар қиылысы”

“Тұлға Плюс” психологиялық клубының наурыз айындағы отырысы бірінші, үшінші және төртінші курстарда оқитын “Педагогика және психология”, “Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу”, “Бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі” білім беру бағдарламаларының өкілдерін қуана қарсы алды.

“Педагогика және психология” ББ-ның өткен жылғы түлегі Бауыржан Жиенбаевты (полковник, ҚМА әскери істер кафедрасының меңгерушісі), “Бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі” ББ-ның күндізгі қысқартылған оқу нысанының студенті Кимлач Любовь, Мантрова Юлияны –біз клубымыздың жақсы достары ретінде қабылдадық.

Сондықтан біздің кездесуіміздің тақырыбы-Психологиялық зерттеулер:”Ұрпақтар қиылысы”.

Біздің клубтың президенті Дильназ Назарова отырысты аша отырып, әртүрлі кезең студенттерінің мұндай кездесулері өздерінің ғылыми білімдерін, психологиялық проблемаларды зерттеудегі авторлық ұстанымдарын көрсетіп қана қоймай, сонымен қатар әлемнің қалыптасып келе жатқан кәсіби бейнесіне өзінен бұрынғыларды тану тәжірибесін енгізуге мүмкіндік беретінін атап өтті.

Клуб отырысында сөйлеген 3 курс студенті Ирина Донцованың рефлексиялық талдауы дебюттық сөзі болды, ол жоғары ғылыми деңгейде және сонымен бірге ювеналдылықтың қайшылықты кезеңі туралы шабыттана айтты. Ст. Холлдан Ж. Пиажеге дейін рекапитуляция, іргелі орталықсыздандыру, сәйкестілік теориялары арқылы ол өтпелі кезеңнің психологиялық бұзылуының себептерін түсіндіріп, жасөспірімдердің ерекше субмәдениетін құрайтын құндылық-семантикалық басымдықтарды белгілей алды.

“Мнемикалық процестер: есте сақтау құпиялары” тақырыбында “Педагогика және психология ” ББ студенті Жанна Құсайынова сөз сөйледі, ол реминисценция (В. Урбанчич) және интерференция (Г. Эббингауз) процестерінің, студенттің керекті уақытта не үшін қажет нәрсені есте сақтай алмайтынын, бірақ оны “кейінге қалдырылған” деп анық және айқын қайталайтынын, неліктен бір материалды зерттей отырып, екіншісін қайталайтынын, А.Йосттың көзқарасы бойынша бір күнде үлкен көлемдегі білімді “ішке кіргізу” мүмкін емес екендігінің мәнін ашты. Студент біздің студденттерге өте қажетті болып табылатын “есте сақтау жұмбақтары” мен өзінің сүйікті ықтималдығы немесе стохастикалық теориясы арасындағы ғылыми байланысын тапты.

Психологиялық ғылымға терең қызығушылық танытатын мектепке дейінгі ұйымның болашақ тәрбиешісі ретінде Лаура Жампейісова (IV курс, ОП ДОВ) өзінің ғылыми рефлексиясы үшін ” Депривация қазіргі адамның теріс психикалық жағдайы ретінде” тақырыбын таңдағаны кездейсоқ емес екенін атап өткіміз келеді. Депривацияның әлеуметтік, ақпараттық, маусымдық түрлерін талдау арқылы ол ананың депривациясы (ана мен баланың бастапқы генетикалық байланыстарының жоғалуы ретінде) апатты ғана емес, сонымен бірге өмірді бұзуға қабілетті екенін дәлелдеді.

Бірінші курс студенті Лиза Керимова психологиялық білімнің даму кезеңдерінен Ренессанс дәуірін – өнердің барлық түрлерінің (музыка, поэзия, сәулет) гүлдену кезеңін таңдады. Бірақ, таңқаларлығы, психологиялық білімнің негізі болған және оны динамизациялаған механика мен жаратылыстану ғылымдары болды-бұл сананы әлемге, адамдарға және өзіне деген қарым-қатынасы пайда болған кезде адамның шындықты көрсетуінің ең жоғары деңгейі ретінде интроспективті түрде зерттеуге мүмкіндік берді.

Біз сүйікті “Тұлға Плюс” психологиялық клубындағы кездесуге қуаныштымыз, өйткені мұнда қызықты адамдармен жылы кездесу, авторлық ұстанымымызды көрсету және өзекті психологиялық проблемалар туралы ғылыми ойлар туындау мүмкіндігі ашылады.

Leave a comment

Э-пошта мекенжайыңыз жарияланбайды.