Қоғамдық емтихандарды өткізу дәстүрі Пушкин заманынан, ақынның Царское Село лицейінде оқуынан басталады.
Ғылыми білімнің ашықтығы студенттерге ғылыми мәселелерді түсінудегі өзіндік, жеке позициясын, нақты тұжырымдамалық және терминологиялық аппаратқа сүйене отырып, ойлау еркіндігін көрсетуге мүмкіндік береді.
Сондықтан төртінші бітіруші курста ПиП-18-1 тобының “Педагогика және психология” ББ студенттерінің “Ювенология” пәнін оқу қорытындысы бойынша көпшілік алдында емтихан өтті.
Шақырылған студенттердің терең қызығушылығы “Ювенологияны” үшінші курс студенттерінің (ПиП-19-1 топтары) тек қана оқып, екінші жоғары білім алушылары (дПиП-20-1С топтары) бұл курсты қашықтықтан меңгергендігімен түсіндіріледі.
Кейбір студенттерде “Ювенологияны” қашықтықтан оқыту форматынан тыс қалған ғылыми материалдардың жаңа қырларын көруге мүмкіндік ашылды, ал басқаларында онтогенездің жасөспірім – өскелең кезеңінің қызықты проблемаларына енуді күту мүмкіндігі ашылды.
Түлектер өздерінің ғылыми білімдерінің деңгейін көрсетіп қана қоймай, сонымен қатар жіті сұрақтарға, сын-ескертпелерге жауап беру, оппонент болу, өзінің ғылыми ұстанымын қорғау, ойлау, емтихан пәні бойынша танымның тұтас бейнесін қалыптастыру қабілеттерін көрсете алды.