ППиМНОкафедрасының ПОҚ академиялық ұтқырлығы

2022 ж. 04 наурызда “Bolashaq” академиясы (Қарағанды қ.) және Еуразия гуманитарлық институты (Нұр-сұлтан Қ.) оқытушыларының академиялық ұтқырлығы шеңберінде “Психология, педагогика және бастауыш оқыту әдістемесі” кафедрасының жетекші оқытушыларының дәрістері өтті.

Педагогика ғылымдарының кандидаты, ППиМНО кафедрасының меңгерушісі Асакаева Дана Саламатовна “Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі” және “Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу” ББ бойынша ЕАГИ 3-курс студенттеріне “Педагогикалық шеберлік”пәні бойынша дәріс өткізді.

Тақырып педагогикалық беделді, жеке және кәсіби компоненттерді, педагогикалық оптимизмді, мұғалім мен оқушының өзара құрметін, беделдің ішкі және сыртқы қырларын қалыптастыруға, бедел мен авторитаризм арасындағы айырмашылықтарға қатысты болды. Дәрісте ғылым, педагогика және психологияның танымал өкілдері: А.С.Макаренко, И.С.Кон, Н. В. Кузьмина, М.И. Станкина, М. Ю. Кондратьев, А. А. Бодалеев, Т. Н. Мальковская, Д. А. Белухин және тағы басқа да ғалымдардың пікірлері жөнінде айтылды.

Л. Н. Толстой : “Егер мұғалім өз ісін және оқушыларға деген сүйіспеншілігін біріктірсе, ол – кемел ұстаз”, деп жазады.

Сабақ барысында төмендегідей сұрақтар талқыланды:

Мұғалім/тәрбиеші балаларға беделді болуы үшін қандай қасиеттерге ие болуы керек?
Болашақ тәрбиеші және мұғалім ретінде бізге деген беделді қарым-қатынасты жалған емес, шынайы ету үшін қазір не істей аламыз?

Педагогика ғылымдарының кандидаты, доцент Мамерханова Жанат Мухамедхановна “Бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі” және “Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу” ББ бойынша ЕАГИ-дің 3-курс студенттеріне “Инклюзивті білім беру” пәні аясында “Инклюзивті білім берудің пайда болу және даму тарихы” тақырыбында дәріс өткізді.

Қоғамның ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар адамдарға деген қарым – қатынасының олар үшін арнайы білім берілуін (XI – XIX ғғ.) құру арқылы, оның ішінде XX-XXI ғғ. инклюзивтік білім беру арқылы, антикалық кезеңде және орта ғасырлар кезеңінде толық қабылдамауынан олардың толыққанды тыныс-тіршілікке тартылуы арқылы нысаналы күш-жігерге қарай өзгеруі қаралды.

Студенттерге Қарағанды облысында “балабақша – мектеп – колледж – кәсіпорын” қағидаты бойынша ерекше білім беру қабілеттері бар балаларды үздіксіз педагогикалық сүйемелдеуді іске асыру тәжірибесі ұсынылды.

Біз ЕАГИ басшылары мен оқытушыларына біздің оқытушылардың білімдері мен тәжірибелерімен бөлісуге мүмкіндік бергені үшін алғыс айтамыз!

Leave a comment

Э-пошта мекенжайыңыз жарияланбайды.