“BOLASHAQ” Академиясы, академик Е.А. Бөкетов атындағы ҚарУ, Қарағанды қаласының мектепке дейінгі ұйымдары қауымдастығы әлеуметтік әріптестігінің практикалық семинары

“Білім беру жүйесін дамытудың өзекті мәселелері және тәжірибе, идеялар, шығармашылық бастамалармен алмасу бойынша педагогикалық қоғамдастықтың өзара іс-қимылы” тақырыбында “Алтын сақа”бөбекжай/БАҚ базасында “BOLASHAQ” Академиясы, академик Е.А. Бөкетов атындағы ҚарУ, Қарағанды қаласының мектепке дейінгі ұйымдары қауымдастығы әлеуметтік әріптестігінің практикалық семинары өтті.

Семинарға “BOLASHAQ” ЖМАкадемиясының оқытушылары, пед ғылымдарының кандидаты, “Педагогика” кафедрасының доценті Шалтаева Роза Жиембаевна, п.ғ.м., аға оқытушы Жанысбаева Роза Мазраповна, ДОВ ББ студенттері, Е.А. Бөкетов атындағы Қарағанды университетінің оқытушылары мен студенттері және “Мектепке дейінгі және психологиялық-педагогикалық даярлық” кафедрасының доценті Мукушева Салтанат Болатқызы, ПиП 23-2, ДОВ 23-2 топтарының 1 курс студенттері,” Алтын сақа”,”Шаңырақ” мектепке дейінгі ұйымдарының педагогтары қатысты.

Білім беру саласындағы әлеуметтік әріптестік-қатысушыларды тең құқылы ынтымақтастыққа, келісім іздеуге және консенсусқа қол жеткізуге, қарым-қатынастарды оңтайландыруға бағдарлайтын әлеуметтік өзара іс-қимыл түрі. Әлеуметтік серіктестіктің мәніне ену үшін серіктестер міндетті түрде достар мен пікірлес адамдар емес, олардың мүдделері мен мүмкіндіктері әртүрлі болуы мүмкін, олардың арасында қайшылықтар болуы мүмкін екенін түсіну маңызды. Серіктестік үшін ең бастысы-басқаның қызығушылығын жүзеге асырмай, өз мүддесін жүзеге асыра алмайтындығын түсіну. Серіктестер әрқашан өзара байланысты. Білім беру ұйымдарының шынайы серіктестігі ғана әлеуметтік мәселелерде оң нәтиже береді.

Педагогтердің күнделікті оқытушылық қызметі процесінде іске асырылатын кәсіби өсуінің нәтижелілігі мен үздіксіздігін жоғары деңгейде ұстап тұру үшін, сонымен қатар қоғамның педагогикалық еңбектің әлеуметтік маңыздылығын мойындауы үшін білім беру кеңістігі өмірдің экономикалық, саяси, әлеуметтік және рухани салаларындағы әртүрлі ұйымдармен ынтымақтастыққа үнемі ашық болуы керек.

Қазіргі жағдайда мұғалімдерді қоғамнан оқшаулау мүмкін емес, онымен үздіксіз өзара әрекеттесіп, маңызды әлеуметтік процестер мен құбылыстарға, соның ішінде әлеуметтік маңызды акцияларға қатысуға жедел жауап беруі керек. Жалпы білім беру ұйымы мұғалімдерінің қоғаммен өзара әрекеттесуінің негізгі тәсілі-бұл жалпы білім беру ұйымының әкімшілігі мен әдістемелік қызметінің белсенді көмегімен әлеуметтік серіктестікті құру және дамыту.

Әкімшілік-әдістемелік сүйемелдеу шеңберінде әлеуметтік әріптестік жүйесін дамыта отырып, жалпы білім беру ұйымының әкімшілігі екі міндетті шешуі тиіс: педагог қызметкерлерді ынталандыру және осы әріптестіктің тетіктерін басқару. Сонымен бірге, әлеуметтік диалог дегеніміз – позициялардың жақындасуы, ортақ келісімдерге қол жеткізу және осындай диалогтың екі тарапымен келісілген шешімдер қабылдау екенін есте ұстаған жөн. Білім беру субъектілерінің өзара әрекеттесу әдісі ретіндегі әлеуметтік серіктестіктің маңызды құрамдас бөлігі-байланыс орнату мүмкіндігі, яғни қызметкерлердің коммуникативті құзыреттілігі.

Демек, жетекшілер тобының негізгі мақсаты – мұғалімдер мен студенттердің әлеуметтік белсенділігін қолданыстағы байланыстарда оқыту механизмін іске қосу. Бұл олардың құзыреттілігін қолдану аясын кеңейтуге, ресми байланыстарды толыққанды және ең бастысы өнімді серіктестікке айналдыруға мүмкіндік береді. Тиімді және, керісінше, “формальды түрде бекітілген” серіктестік қатынастардың тетіктерін пәндік зерттеу бізге мынадай сұраққа жауап беруге мүмкіндік берді: “Эпизодтық әлеуметтік байланыстардың білім беру ұйымдарының тұрақты серіктестіктеріне жүйелі түрде ауысуын қалай қамтамасыз етуге болады?”

Осылайша, әлеуметтік әріптестікті іске асыруды ескере отырып, педагогтердің кәсіби өсуін әкімшілік-әдістемелік сүйемелдеу процесін ұйымдастыру кәсіби құзыреттілікті арттыруға, әлеуметтік байланыстарды кеңейтуге, оқушыларды табысты әлеуметтендіру үшін қоғам өмірінің әртүрлі салаларымен нәтижелі өзара іс-қимылды жолға қою және реттеу қабілетін дамытуға, кейіннен сындарлы өзін-өзі дамытудың жолдары мен мүмкіндіктерін бағалауға ықпал етеді, демек, осы жалпы әкімшілік-әдістемелік сүйемелдеу жүйелері педагогикалық жағдайды пайдалану тиімділігін арттырады.

п.ғ.к., “Педагогика” кафедрасының доценті Шалтаева Р. Ж.

п.ғ.м., “Педагогика” кафедрасының аға оқытушысы Жанысбаева Р. М..

Leave a comment

Э-пошта мекенжайыңыз жарияланбайды.