ЗЕРТТЕУ НӘТИЖЕЛЕРІНЕ ҚЫСҚАША ШОЛУ

Академия студенттердің өмір сүру кеңістігінің нақты факторы болып табылады. Мұны растау-бұл бірінші курс студенттерінің өз бетінше жүргізген зерттеуі, ол студенттік қоғамдастық алдында академияның имиджі қандай екенін біліп қана қоймай, сонымен қатар имидж оқу орнының басты артықшылықтарының бірі екенін түсінуге мүмкіндік берді. Зерттеу бағдарламасын, құралдарды әзірлеуге және онлайн-сауалнама жүргізуге Ин-23-1, ФМ-23-1, Ю-23-1 күндізгі оқу тобының студенттері қатысты. Онлайн-сауалнамамен 1-5 курстың әрбір төртінші студенті-“Құқықтану”, “Педагогика және психология”, “Фармация”, “Шет тілі”білім беру бағдарламалары қамтылды. Зерттеу мерзімі: наурыз-сәуір 2024 ж.

ЗЕРТТЕУ НӘТИЖЕЛЕРІНЕ ҚЫСҚАША ШОЛУ

  • Сауалнамаға қатысқан студенттер талапкер ретінде “BOLASHAQ” академиясы туралы бірнеше дереккөздерден білді: 77,2% – өзінің жақын ортасынан. Оның ішінде: 66,7% – достарынан, туыстарынан, таныстарынан; 10,5% – отбасылық дәстүрді жалғастырушылар (ЖОО-да олардың ата-аналары мен туыстары оқыды). 50,9% – интернеттен, әлеуметтік желілерден, БАҚ-тан, жарнамалық хабарламалардан. Ақпарат көздерінің рейтингінде академияның веб-сайты үшінші орында – оның арқасында 19,5% академия туралы білді.
  • Академияны таңдаудың себептері әр түрлі, бұл объективті және субъективті факторларға байланысты: 43,8% прагматикалық себептермен оқу үшін академияны таңдады (ыңғайлы орналасуы, қол жетімді оқу ақысы, өту балын ұйымдастырды); 33,4% – академия туралы жақсы пікірлер, достар мен таныстардың ұсыныстары, ата-аналардың шешімдері, веб-сайт 22,8% – оқытушылардың сапалы білімі мен кәсібилігіне байланысты.
  • Сауалнамаға қатысқан студенттердің 42,1% – ы мойындаған Академияның басты артықшылығы-оқу ақысы. Ол университетті Қарағандының басқа жоғары оқу орындарынан ерекшелендіріп, оның әлеуметтік бағдарланғандығын растайды. Студенттер сонымен қатар студенттердің белсенді, әр түрлі, қызықты өмірін (36,9%) және оқытушылар мен қызметкерлердің студенттерге деген құрметін (31,6%) қамтиды.
  • Маңыздылығы ЖОО-ның бәсекеге қабілеттілігін айқындайтын аса маңызды өлшемшарттардың 79% – ы түлектерді даярлау сапасын, 77,2% – ы оқытушылардың біліктілік деңгейін, 73,7% – ы мамандығы бойынша жұмысқа орналастырылған түлектердің үлесі екендігі аталды.
  • Академияның имиджіне әсер ететін өте маңызды факторлар студенттер жоғары білім сапасы (68,4%), оқытушылардың кәсібилігі (52,6%), жақсы халықаралық байланыстар (36,8%), табысты түлектер (29,8) екендігі аталды.
  • Жоғары оқу орны негізінен білім берудің жоғары сапасы және оқытушылардың біліктілігінің лайықты деңгейімен (31,6% – дан) байланысты. Салыстырмалы шектерде түлектердің жұмыс берушілерде сұранысы, жоғары рейтингі және ЖОО-ның қоғамдағы беделі, ғылыми зерттеулердің мүмкіндігі, өзін-өзі жүзеге асыру сияқты қауымдастықтардың көрсеткіштері салыстырылады (сауалнаманың әрбір бесінші қатысушысы оларды атап өтті). Бөлінген бірлестіктерді ЖОО- бейнесінің элементтері ретінде қарастыруға болады. Жауаптардағы үлкен дисперсия бірнеше таңдаумен түсіндіріледі. Студенттер бірнеше жауапты белгілей алады.
  • Жалпы, сауалнамаға қатысқан студенттердің 60% – ы академияда достары мен таныстарының білім алуына ұсыныс жасауға дайын, ал 21,1% – ы қазірдің өзінде осындай игі шараларды жүзеге асыруда.

Leave a comment

Э-пошта мекенжайыңыз жарияланбайды.