Психологиялық қызмет жаңалықтары және “Өзіңді таны” психологиялық клубы

2024 жылдың сәуір айында Психологиялық қызмет және “Өзіңді таны” психологиялық клубының қызметі аясында жанжалдарды шешу бойынша тренинг өтті.

Тренингті “Bolashaq” Академиясының студенттерінің қатысуымен педагогика кафедрасының оқытушысы, педагогика ғылымдарының кандидаты, жаттықтырушы, арт-терапевт, нейрограф Асакаева Дана Саламатқызы жүргізді.

Қақтығыс пікірлер қайшылығынан туындайды және көбінесе командалық жұмыстың ажырамас бөлігі болып табылады.

Бұл қалыпты жағдай, өйткені әркімнің жеке тәжірибесі мен сенімі бар, сонымен қатар оларды қорғауға деген ұмтылысы бар.

Тренингте біз бірқатар сұрақтарға жауап беруге тырыстық:

  • Жанжалға “мен ” позициясынан қалай жауап беруге болады?
  • Қиын жағдайды сындарлы жағдайға қалай айналдыруға болады?

Студенттерге американдық психологтар Кеннет Томас пен Ральф Килманн әзірлеген Томас-Киллман сынағынан (Thomas-Kilmann Conflict Mode Instrument, TKI) өту ұсынылды, ол қақтығысты басқарудың таңдаулы стилін анықтауға және тұлғааралық қақтығыстағы мінез-құлық стилінің көзге көрінелік бес негізгі түрінің ауырлығын өлшеуге арналған: бәсекелестік, ынтымақтастық, ымыраға келу, қақтығыстан аулаққа кету және бейімделу.

Психолог К. Томас жанжалдағы барлық мінез-құлықты екі критерий бойынша жіктеді:

  • адамның өз мүдделерін қорғауға деген ұмтылысы
  • адамның басқа адамның мүдделерін ескеруге деген ұмтылысы.
    Жанжалдағы өздерінің басым стратегияларын анықтай отырып, студенттер “Қонақ үйдегі жанжал” имитациялық ойынына қатысты, онда Д.С. Асакаева стратегиялардың жарқын сипаттамаларын және оларды қолданудың жағымсыз салдарын көрсетті.Жанжалдағы өздерінің басым стратегияларын анықтай отырып, студенттер “Қонақ үйдегі жанжал” имитациялық ойынына қатысты, онда Д.С. Асакаева стратегиялардың жарқын сипаттамаларын және оларды қолданудың жағымсыз салдарын көрсетті.

Нәтижесінде студенттер әртүрлі әлеуметтік жағдайларда туындайтын жанжалдарды сыртынан бақылай алды.

Д. С. Асакаева жанжалдан шығаратын жанжал ағымының сындарлы кезеңіне өтудің бірқатар тәсілдерін көрсетті.

Студенттер қақтығыстарды сындарлы түрде шешу үшін олардың қай стратегиясы қайшылықты жағдайда басым болады және олардың арсеналында жанжалды шешуге немесе болдырмауға көмектесетін әдістер мен амалдар жиынтығы бар екенін нақты түсінуі керектігін зерделеп өтті.

Leave a comment

Э-пошта мекенжайыңыз жарияланбайды.