Біздің Академияда оқу кезінде көптеген студенттер мүмкіндігінше пайдалы және қызықты болу үшін өндірістік практиканы қайдан өту керек деген сұраққа тап болады .
Менің атым Оспанов Мадияр, мен Ю-19-1 тобының студентімін.
Құқықтық және қаржы пәндері кафедрасының меңгерушісі профессор Қабжанов Ақылбек Тайбулатұлымен тәжірибе орнын талқылап, мен Қарағанды облысының Әділет департаментіне бару туралы шешім қабылдадым.
Бүгін мен Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің аумақтық әділет органы болып табылатын және әділет органдарының бірыңғай жүйесіне кіретін Әділет департаментінде тәжірибеден қалай өтетінім туралы аздап айтып беремін.
Ең алдымен, студенттер практикаға келгенде, олар күндерін тек хатшының функцияларын орындаумен өткізеді (құжаттарды сұрыптау және т.б.) деген жалпы мифті шындыққа жанаспайды деп түсіну керек. Менің жағдайымда бәрі басқаша болды.
Бірінші кезекте маған тәлімгер-бөлім басшысы Рахимова Индира Ирановна тағайындалды.
Әрине, ешкім сізге осы жерде және қазір маңызды құқықтық мәселелерді шешуге құқық бермейді, бірақ бұл сіздің өз міндеттеріңізді қаншалықты мұқият және сапалы орындайтындығыңызға, ұжымға қаншалықты тез үйренісе алатындығыңызға және кейде өзіңізді мен қазірдің өзінде мемлекеттік қызметкермін деп елестете алатындығыңызға (әсіресе мені дәлізде қарсы алған кезде) байланысты.
Мен өз жұмысымды заңды тұлғалармен жұмыс бөлімінде бастадым.
Бұл бөлімнің жұмысы заңды тұлғаларды мемлекеттік тіркеуді, мемлекеттік тіркеуге ұсынылған құжаттардың сәйкестігін тексеруді, бизнес-сәйкестендіру нөмірін бере отырып, мемлекеттік тіркеу туралы анықтамаларды беруді, заңды тұлғалар туралы мәліметтерді бизнес-сәйкестендіру нөмірлерінің ұлттық тізіліміне енгізуді, мұрағатта жұмыс істеуді қамтиды.
Маған келесі сұрақтарды зерттеу керек болды:
-есептік тіркеуге ұсынылған құжаттардың Қазақстан Республикасының заңнамалық актілеріне сәйкестігін тексеру, оларға бизнес-сәйкестендіру нөмірін бере отырып, есептік тіркеу туралы анықтама беру, филиалдар мен өкілдіктер туралы мәліметтерді бизнес-сәйкестендіру нөмірлерінің ұлттық тізіліміне енгізуді қамтитын филиалдар мен өкілдіктерді есептік тіркеу;
-құрылтай құжаттарына енгізілген өзгерістер мен толықтыруларды құру, қайта тіркеу, тіркеу, заңды тұлғаның қызметін қайта ұйымдастыру және тоқтату, сондай-ақ құжаттарға енгізілген өзгерістер мен толықтыруларды құру, есептік қайта тіркеу, тіркеу және филиалдар мен өкілдіктердің қызметін тоқтату фактісін куәландыру;
-Қазақстан Республикасының аумағында құрылған, қайта тіркелген, қайта ұйымдастырылған және өз қызметін тоқтатқан заңды тұлғаларды, сондай-ақ құрылған, есептік қайта тіркеуден өткен және өз қызметін тоқтатқан филиалдар мен өкілдіктерді есепке алу;
-бизнес-сәйкестендіру нөмірлерінің ұлттық тізілімін жүргізу;
-Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен заңды тұлғалар, олардың филиалдары мен өкілдіктері (қызметтік немесе коммерциялық құпияны құрайтын ақпаратты қоспағанда) туралы жалпыға қолжетімді ақпаратты іске асыру.
-Мен құжаттарды бірнеше рет көшірдім, ауыстырдым, сұрыптадым, нөмірледім және тіктім (мен құжаттарды қалай дұрыс тігу керектігі туралы схема бар екенін білдім).
Келесі апта маған үстел мен компьютерді бөліп, өз бетімше ойлануға және жауапты шешімдер қабылдауға мүмкіндік беретін серпіліс болды. Өйткені, скрипка немесе фортепианода ойнау сияқты ойлау қабілеті күнделікті тәжірибені қажет етеді.
Сонымен қатар, маған Ю-21-1, 2 курс студенттері мен кураторым Әсел Қасенқызы Ахметова келгенде, оларға Департамент бойынша үлкен әсермен экскурсия өткізгеніме өте қуаныштымын (мұрағат студенттердің ерекше қызығушылығын тудырды).
Менің тәжірибем жалғасуда. Мен әлі де көп нәрсені үйренуім керек, бір нәрсені білемін, мен Егемен Қазақстанның игілігі жолындағы өзімнің сүйікті мақсатыма күн сайын жақындай түсудемін!
Құрметпен, сіздердің студенттеріңіз – Мадияр