Теорияны тәжірибемен қалай байланыстыруға болады?

Шет тілін оқытудың кең таралған және қызықты тәсілдерінің бірі – CLIL-Content and Language Integrated Learning немесе пәндік-тілдік интеграцияланған оқыту. Ол әлемдегі көптеген әдістемелік мектептерде танымал болып табылады, өйткені оның басқа әдістерден артықшылығы бұған ықпал етеді. Пәндік-тілдік интеграцияланған оқыту тәсілінің негізгі қағидаттары “Тіл” және “интеграция”сияқты ұғымдарға негізделеді. Оның төрт компоненті бір-бірімен үздіксіз байланыста: мазмұн, байланыс, тамақтану және мәдениет. Бұл тәсіл орта мектепте және университетте тіл сабақтарында қолайлы психологиялық ахуал жасауға көмектеседі, студенттерге оқытылатын шет тілінде қарым-қатынас дағдыларын жетілдіруге мүмкіндік береді, олардың тілдік құзіреттілігін жақсартады, мәдениетаралық білімдерін кеңейтеді, сыни ойлауды дамытады, шығармашылық әлеуетін ашады және оқушылар мен студенттердің шет тілін үйренуге деген ынтасын арттырады.

Шет тілдері және мәдениетаралық коммуникация кафедрасының аға оқытушысы Бобеш Роза Сабитовнаның ИН-20-1,2 топтарындағы “Шет тілінде білім беру әдістемесі” пәні бойынша дәріс және практикалық сабақтары пәндік-тілдік кіріктірілген оқытудың мазмұнын зерттеуге арналды. Екі шет тілінің болашақ мұғалімдері CLIL орта білім беру мекемесінде сабақта қалай жұмыс істейтіндігін, сабақта оқушылардың жұмысын қалай дұрыс ұйымдастыруға және оқыған жұмыстың мазмұнын терең білу мен түсінуге қалай байланыстыруға болатындығын және оларды бір-бірімен еркін диалог жүргізуге қалай үйрету керектігін білуі керек. Теорияның логикалық жалғасы-осы тақырып бойынша шағын сабақтар. Оларды өткізу мұғалімнің әдістемелік табысының бірі болып табылады. Бұл студенттерді таңдаған мамандыққа тереңірек үңілуге мүмкіндік береді. Олардың бірі “мұғалім “болады, қалған аудитория “мектеп сыныбы” рөлін атқарады.

ИН-20-1 тобының студенті Саматова Силара бұл тренингте бірінші болуға ниет білдірді. Ол осындай сабаққа мұқият дайындалды. Студенттердің өздерінің және ашық сабаққа қатысқан кафедра оқытушылары мен академиядағы әріптестерінің пікірінше, мұндай шағын сабақ белгілі бір дәрежеде сәтті өтті. Силара Роза Сәбитқызының дәрісте үйреткен білімін іс жүзінде жүзеге асыруға тырысты: тіл шындықпен байланысты болуы керек, шет тілі сабағының барлық кезеңдері мазмұны бойынша өзара байланысты болуы керек, студент тапсырмаларды орындау кезінде сыни ойлауды қолдана отырып, алынған ақпаратты талдай білуі керек, тілдік сабақта мұғалім оқушыларға сөйлеу әрекетін үйретеді, яғни қарым-қатынас өнері, тіл нақты коммуникативті мәселелерді шешу үшін қолданылады, жазбаша және ауызша тапсырмалар креативті болуы мүмкін, оқытылатын тіл елінің материалдық және рухани мәдениетін зерттеу шет тілі сабағының міндетті элементі болып табылады. Сыныптастар сынып рөлін өте жақсы ойнады: олар әртүрлі тапсырмаларды орындады, қателесті, бір-бірін түзетті, мәтінмен жұмыс істеді, бір-бірімен диалог түрінде қуана сөйлесті. Сабақ соңында топ шағын сабақ барысында “мұғалім” мен “оқушылардың” қызметін объективті бағалауға тырысты. Мақсатқа оқу процесінің екі жағы да қол жеткізді. Студенттер зерттелетін тақырып бойынша теориялық білім алды және оларды практикада мұғалім рөлінде тексеру мүмкіндігіне ие болды, ашық бинарлық сабаққа қатысқан әріптестер тәжірибелі оқытушының жұмыс тәжірибесімен танысуға мүмкіндік алды. Шет тілін оқыту әдістемесі бойынша осындай қызықты тақырыпты зерттеу одан әрі жалғасады. Әр студент мектептегі шет тілі мұғалімінің орнына тұрып, аудиториямен жұмыс істеуге тырысады. Шет тілдері және мәдениетаралық коммуникация кафедрасы Бобеш Роза Сәбитқызына қызықты сабақ өткізгені үшін алғыс білдіреді.

Шет тілдері және мәдениетаралық коммуникация кафедрасы

Leave a comment

Э-пошта мекенжайыңыз жарияланбайды.