Педагогика кафедрасының меңгерушісі пс.ғ.к. Әбдірахманова Алуа Сабитова 2025 жылғы 12-13 маусым аралығында Қазақстанның жоғары оқу орындарында инклюзивті білім беру мәселелеріне арналған халықаралық семинарға қатысты. Семинарды ҚР жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім комитеті және ҚР Erasmus+ұлттық кеңсесі ұйымдастырды. Семинар Astana IT University базасында өткізілді .
Семинарды шақырылған Еуропалық жоғары білім беру кеңістігі сарапшылары өткізді:
▪ Нинослав Шчуканец-Шмидт, жоғары білім беру саясатының сарапшысы, білім беруді дамыту институтының негізін қалаушы және атқарушы директоры (Загреб, Хорватия) ;
▪ Ана Скледар Матьевиц, жоғары білім беру саясатының сарапшысы, білім беруді дамыту институты (Загреб, Хорватия).
Мақсаттары:
▪ Жоғары білім беру жүйесіндегі теңдік пен инклюзияны қамтамасыз етудің маңыздылығы туралы хабардарлықты арттыру және Қазақстан мен Еуропалық жоғары білім беру кеңістігі контекстінде бар проблемаларды анықтау.
▪ Жоғары білім беруде теңдік пен инклюзияны дамытуға ықпал ететін қолданыстағы Еуропалық жоғары білім беру кеңістігі стратегиялары, негіздері және озық тәжірибелері туралы терең түсінік алу.
▪ Қазақстанның жоғары білім берудегі теңдік пен инклюзияның негізгі басымдықтарын шешу бойынша жол картасын әзірлеу үшін негіз дайындау.
Семинар бағдарламасына келесі өзекті мәселелер енгізілді:
- EЖБК-дағы теңдік пен инклюзия мәселелері және теңсіздікке әкелетін негізгі факторлар;
- Кейс-стади қатысушыларының Қазақстанның жоғары біліміндегі теңдік және инклюзия мәселелері туралы ұсынысы;
- Жоғары білім берудегі теңдік пен инклюзия саласындағы саяси шараларды қалай анықтауға болады: әдістемені ұсыну;
4. Кейс-стади қатысушыларының Қазақстандағы жоғары білім саласындағы саясаттың жауаптық шаралары туралы ұсынысы;
5. Саясатты қолдау: жоғары білім берудегі теңдік пен инклюзияны қолдау үшін EPVO шеңберлері мен құралдарына шолу және Қазақстан оларды қалай пайдалана алады;
6. Инклюзивті жоғары білім беру үшін институционалдық құрылым құру: студенттер мен оқытушылар құрамын қолдау;
7. Жоғары білім берудегі әл-ауқатты қолдауға арналған еуропалық тенденциялар, саясаттар мен тәжірибелер;
8. Инклюзивті жоғары білім стандарттары: оқытушыларды даярлау мен оқытуға, оқу материалдарына, жоғары оқу орындарының инфрақұрылымына қойылатын талаптар;
9. Инклюзивті жоғары білім беруді іске асыру бойынша ЖОО мониторингі: критерийлер мен индикаторлар.
Қатысушылар өз ЖОО-ларында инклюзивті жоғары білім беруді дамыту мәселелерін, олардың ерекшеліктері мен мүмкіндіктерін белсенді талқылады.
Семинар жоғары оқу орындарында инклюзивті білім беруді ұйымдастыру үшін қызықты әрі нәтижелі болды.


