Педагогика кафедрасының «Инклюзивті жоғары білім беруді дамыту» тақырыбындағы халықаралық семинарға қатысуы

Педагогика кафедрасының меңгерушісі пс.ғ.к. Әбдірахманова Алуа Сабитова 2025 жылғы 12-13 маусым аралығында Қазақстанның жоғары оқу орындарында инклюзивті білім беру мәселелеріне арналған халықаралық семинарға қатысты. Семинарды ҚР жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім комитеті және ҚР Erasmus+ұлттық кеңсесі ұйымдастырды. Семинар Astana IT University базасында өткізілді .

Семинарды шақырылған Еуропалық жоғары білім беру кеңістігі сарапшылары өткізді:

▪ Нинослав Шчуканец-Шмидт, жоғары білім беру саясатының сарапшысы, білім беруді дамыту институтының негізін қалаушы және атқарушы директоры (Загреб, Хорватия) ;

▪ Ана Скледар Матьевиц, жоғары білім беру саясатының сарапшысы, білім беруді дамыту институты (Загреб, Хорватия).

Мақсаттары:

▪ Жоғары білім беру жүйесіндегі теңдік пен инклюзияны қамтамасыз етудің маңыздылығы туралы хабардарлықты арттыру және Қазақстан мен Еуропалық жоғары білім беру кеңістігі контекстінде бар проблемаларды анықтау.

▪ Жоғары білім беруде теңдік пен инклюзияны дамытуға ықпал ететін қолданыстағы Еуропалық жоғары білім беру кеңістігі стратегиялары, негіздері және озық тәжірибелері туралы терең түсінік алу.

▪ Қазақстанның жоғары білім берудегі теңдік пен инклюзияның негізгі басымдықтарын шешу бойынша жол картасын әзірлеу үшін негіз дайындау.

Семинар бағдарламасына келесі өзекті мәселелер енгізілді:

  1. EЖБК-дағы теңдік пен инклюзия мәселелері және теңсіздікке әкелетін негізгі факторлар;
  2. Кейс-стади қатысушыларының Қазақстанның жоғары біліміндегі теңдік және инклюзия мәселелері туралы ұсынысы;
  3. Жоғары білім берудегі теңдік пен инклюзия саласындағы саяси шараларды қалай анықтауға болады: әдістемені ұсыну;
    4. Кейс-стади қатысушыларының Қазақстандағы жоғары білім саласындағы саясаттың жауаптық шаралары туралы ұсынысы;
    5. Саясатты қолдау: жоғары білім берудегі теңдік пен инклюзияны қолдау үшін EPVO шеңберлері мен құралдарына шолу және Қазақстан оларды қалай пайдалана алады;
    6. Инклюзивті жоғары білім беру үшін институционалдық құрылым құру: студенттер мен оқытушылар құрамын қолдау;
    7. Жоғары білім берудегі әл-ауқатты қолдауға арналған еуропалық тенденциялар, саясаттар мен тәжірибелер;
    8. Инклюзивті жоғары білім стандарттары: оқытушыларды даярлау мен оқытуға, оқу материалдарына, жоғары оқу орындарының инфрақұрылымына қойылатын талаптар;
    9. Инклюзивті жоғары білім беруді іске асыру бойынша ЖОО мониторингі: критерийлер мен индикаторлар.

Қатысушылар өз ЖОО-ларында инклюзивті жоғары білім беруді дамыту мәселелерін, олардың ерекшеліктері мен мүмкіндіктерін белсенді талқылады.

Семинар жоғары оқу орындарында инклюзивті білім беруді ұйымдастыру үшін қызықты әрі нәтижелі болды.

Leave a comment

Э-пошта мекенжайыңыз жарияланбайды.