Тренингті педагогика кафедрасының оқытушысы, педагогика ғылымдарының кандидаты, арт-терапевт, нейрограф Асакаева Дана Саламатовна Ин-21-1 және ПиП-22-1 студенттерінің қатысуымен өткізді.
Арт-терапия, атап айтқанда физиотерапия З.Фрейдтің жеке тұлға туралы теориясына, сондай-ақ проекция адамның психикалық денсаулығын қорғау құралы деген ойға негізделген проективті әдіс болып саналады.
Проективті әдістердің көмегімен адамның іс-әрекеті мен сезімдерінің мотивациясын көруге болады. Оларды психологияда өзін-өзі түсінудің терең әдістері деп те атайды.
Арт-терапия элементтерін өз сезімдерімен жұмыс жасауда, эмоционалды жағдайды тұрақтандыруда түсті қалай қолдануға болатындығын зерттеу және үйрену мақсатына сәйкес, тренингте эмоциялар мен сезімдерді бейнелейтін түрлі түсті теориялар қарастырылды.
Д.С. Асакаева суреттерде адам тіпті өзінен де қатты жасыратын эмоциялар жиі көрсетілетінін айтты. Егер әңгіме барысында адам бір нәрсе сызуды, сурет салуды, сөздерді жазуды (жазбауды) түйсіксіз түрде істей бастаса, онда ол адамның күшпен басуға тырысатын көптеген жасырын сезімдері бар деп түсінуге болады. Тек сурет арқылы адам өзінің сезімдері туралы айта алады.
Д.С. Асакаева сонымен қатар абстракционизмнің ең танымал суреттері болып табылатын “Есею” (Хильма аф Клин, 1907), “Атаусыз сурет” (В. Кандинский, 1910), “Твиттерге арналған Машина” (П. Клее, 1922) және “Қызыл дақ” (Ж. Миро, 1925) картиналарын қарастыруды ұсынды .
Тренингтің әрбір қатысушысы суретшінің сурет салу кезінде сезінетін эмоциялары туралы өз түсінігін бере алады. Яғни, сол сәттегі автордың өмірінің “тарихын” айтып көріңіз және “Автор нені білдіргісі келді?”, деген сұраққа жауап беріп көріңіз.
Сонымен, тренинг барысында студенттер қазіргі уақытта өздерінің эмоцияларын білдіретін абстракцияны өздері салды.
Арт-терапия элементтерін қолдану өзімен, өзінің эмоционалды фонымен жұмыс істеу механизмі ретінде өте қолайлы болып табылады.