2025 жылдың 10 қаңтарында студенттердің ғылыми-зерттеу жұмыстарын (СҒЗЖ) іске асыру шеңберінде п.ғ.м., аға оқытушы М.М. Момбекованың жетекшілігімен Шет тілдері және мәдениетаралық коммуникация кафедрасының студенттері зерттеу құзыреттіліктерін дамытуға, ғылыми белсенділік деңгейін арттыруға, сондай-ақ білім беру процесіне заманауи әдістемелерді енгізуге бағытталған жобалық жұмыстар конкурсына қатысты.
Жобалық жұмыстар конкурсы шет тілдерін оқыту саласында студенттер әзірлейтін ғылыми идеялар мен әдіснамалық тәсілдерді сынау үшін маңызды платформа болып табылады. Байқауға дайындық барысында қатысушылар ағылшын тілін оқыту әдістемесі саласындағы өзекті тенденцияларға кешенді талдау жүргізді, эмпирикалық зерттеулер орындады және білім беру процесінің тиімділігін арттыруға бағытталған инновациялық шешімдерді ұсынды.
Конкурстық жұмыстарды бағалауды сарапшы қазылар алқасы мәлімделген тақырыптың өзектілігін, ғылыми жаңалығын, қорытындылардың негізділігін, ұсынылған әдістемелердің практикалық маңыздылығын, сондай-ақ оларды ұсыну сапасын қамтитын бірқатар критерийлер негізінде жүзеге асырды. Байқау қорытындысы бойынша жеңімпаздар анықталды:
I орын – Агибаева Алина “Интерактивті қосымшалар арқылы ағылшын тілін оқыту әдістемесі” жобасы бойынша. Зерттеу цифрлық технологиялардың, атап айтқанда мобильді білім беру қосымшаларының шет тілін үйрену процесіне әсерін талдауға бағытталған. Жұмыс аясында дәстүрлі және интерактивті әдістердің тиімділігіне салыстырмалы талдау жүргізілді, оқу процесіне мобильді қосымшаларды енгізу бойынша ұсыныстар ұсынылды.

II орын – Кокорина Вероника “Ойын технологиясы бастауыш мектепте ағылшын тілі сабақтарында танымдық қызығушылықты дамыту құралы ретінде” жобасы бойынша. Зерттеуде бастауыш сынып оқушыларының білім беру процесінде геймификацияның рөлі негізделеді, ең тиімді ойын технологиялары анықталды, сонымен қатар олардың тілдік құзыреттілігі мен оқушылардың мотивациясын дамытудағы оң динамикасы көрсетілді.

III орын – Қази Аяжан “Effective Strategies for Films and Books: Challenges and Approaches»” жобасы бойынша. Жұмыс әдеби шығармалар мен кинематографияны бейімдеу стратегияларын зерттеуге, бір медиа ортадан екіншісіне ауысу кезіндегі өзгерістерді талдауға, сондай-ақ осы процестердің мазмұнды қабылдауға әсерін бағалауға арналған. Автор ағылшын тілін оқытуда осындай стратегияларды қолдану бойынша әдістемелік тәсілдер ұсынды.

Зерттеу барысында алынған нәтижелер шет тілдерін оқыту әдістемесі саласындағы одан әрі ғылыми жұмыспен айналысу барысында құндылық болып табылады, сондай-ақ білім беру практикасына енгізілуі мүмкін.