ПиП ББ бойынша дуальды оқыту нысанының элементтерін енгізу

“Bolashaq” Академиясы Педагогика кафедрасының профессорлық-оқытушылық құрамы болашақ мамандарды даярлау сапасын арттыруға және білім беру процесін еңбек нарығының заманауи талаптарына бейімдеуге ұмтыла отырып, “Bolashaq” жоғары колледжінде “Педагогиканы оқыту әдістемесі”, “Психологияны оқыту әдістемесі” және “Кәсіби педагогика” пәндерінен семинар сабақтарын өткізу арқылы “Педагогика және психология” ББ бойынша дуальды оқыту формасының элементтерін белсенді енгізуде.

Дуальды оқыту жүйесі-бұл оқу орнындағы теорияның жұмыс орындарындағы тәжірибемен үйлесуі. Мұндай тәсіл студенттерге пәннің теориялық негіздерін игеріп қана қоймай, сонымен бірге алған білімдерін кәсіби ортаны зерттеуде қолдана отырып, оларды мысалмен бекітуге мүмкіндік береді. Педагогикалық пәндер үшін бұл өте маңызды, өйткені болашақ оқытушылар білімді жеткізіп қана қоймай, болашақта білім алушылармен тиімді жұмыс істей білуі керек.

“Педагогиканы оқыту әдістемесі”,” Психологияны оқыту әдістемесі” және “Кәсіби педагогика” пәндері бойынша дуальды оқыту элементтерін енгізу ПиП-22-1 тобының студенттеріне бірегей мүмкіндіктер береді. Олар Демченко Алла Викторовна (“Bolashaq” колледжінің оқытушысы) сияқты тәжірибелі оқытушылардың кәсіби қызметін бақылай алады, оқу жоспарлары мен бағдарламаларын әзірлеуге қатыса алады, сондай-ақ тәлімгерлер Сабира Сартайқызы Шутенова мен Галия Туляковна Таликованың (академияның аға оқытушылары, педагогика кафедрасы) жетекшілігімен сабақтар мен оқу сағаттарын өткізе алады.

Бұл білім беру ортасындағы жұмыс ерекшеліктерін жақсы түсінуге ғана емес, сонымен қатар қарым-қатынас, сабақты жоспарлау, оқушылардың жетістіктерін бағалау сияқты маңызды кәсіби дағдыларды ескеруге көмектеседі.

“Психологияны оқыту әдістемесі” және “Кәсіби педагогика” пәндері бойынша оқытудың жаңа формасының алғашқы нәтижелері жоғары тиімділікті көрсетеді. ПиП-22-1 тобының студенттері Хусаинова Софья, Федяева Татьяна, Аршинова Дарья және Керимова Елизавета педагогикалық және психологиялық қызметті тереңірек түсінеді, өздерінің кәсіби дағдыларын жетілдіреді және білім беру саласында жақсы бағдарланады.

Сонымен қатар, педагогика кафедрасының филиалдарымен үнемі өзара әрекеттесу академия студенттеріне осындай жағдайларда педагогикалық жұмыстың ерекшеліктерін жақсы меңгеруге мүмкіндік береді, бұл олардың кәсіби қызметтің бастапқы кезеңдеріндегі стресстерін азайтады және еңбек нарығында бәсекеге қабілеттілігін арттырады.

Leave a comment

Э-пошта мекенжайыңыз жарияланбайды.