«Bolashaq» Академиясы ЖММ ұйымдастырған «Білім беру ортасында педагогтың негізгі құзыреттіліктерін арттырудың тиімді стратегиялары» біліктілікті арттыру курстары шеңберінде, п.ғ.м. М.М. Момбекова жоғары оқу орындарының студенттері мен оқытушыларының зерттеу құзыреттілігін дамытудың тәсілдері мен әдістеріне арналған «Білім беру процесінде зерттеу құзыреттілігін қалыптастыру тәсілдері» тақырыбында баяндама жасады.

Баяндаманың бірінші бөлігінде зерттеу құзыреттілігінің теориялық аспектілері, оның қазіргі заманғы білім беру контекстіндегі маңызы, мұғалімнің құзыреттілігі мен құзыреттілігі арасындағы айырмашылықтар, сондай-ақ зерттеу қызметінің жіктелуі (оқу-зерттеу, ғылыми-зерттеу және жобалау) қаралды. Осы қызмет түрлерінің студенттерді болашақ кәсіби қызметке даярлау процесінде өзара байланыстылығына және бір-бірін толықтыруына ерекше назар аударылды.
Баяндаманың екінші бөлігінде студенттердің зерттеу дағдыларын қалыптастырудың түрлі әдістерін, соның ішінде жобалық әдіс, кейстер әдісі, ТРИЗ технологиясы, талдау, синтез, репродуктивтік әдіс, проблемалық әдіс және басқаларын сынақтан өткізу ұсынылды. Аталған әдістерді қолдану сыни ойлауды, дербестікті және кешенді міндеттерді шеше білуді дамытуға қалай ықпал ететініне назар аударылды.

Баяндама сондай-ақ ғылыми-зерттеу және жобалау қызметі арқылы профессорлық-оқытушылық құрамның (ПОҚ) зерттеу құзыретін арттырудың маңыздылығын қамтыды. Мұндай қызметтің зерттеу тәсілдерін білім беру процесіне ықпалдастыруға ықпал етуіне, ПОҚ-ның кәсіби дамуын ынталандыруға, сондай-ақ білім беру мекемелерінің академиялық беделін арттыруға ерекше назар аударылды.

Профессорлық-оқытушылық құрамда зерттеу құзыреттілігін арттырудың негізгі тәсілдерінің бірі Scopus және Web of Science дерекқорларында индекстелетін жоғары рейтингтік журналдарда ғылыми мақалалар жариялау болып табылатыны атап өтілді. Бұл қызмет халықаралық ғылыми қоғамдастыққа кірігуге, академиялық беделін арттыруға, сондай-ақ қазіргі заманғы ғылыми өлшемдермен жұмыс істеу дағдыларын дамытуға ықпал етеді. Мұндай журналдардағы жарияланымдар оқытушылардың академиялық өсуін ынталандырады және білім беру процесіне озық зерттеулерді енгізуге ықпал етеді, бұл студенттердің оқыту және кәсіптік даярлығы деңгейіне оң әсерін тигізеді.
Зерттеу тақырыбына сәйкес келетін журналдарды таңдауды, сондай-ақ импакт-фактор, квартильдер (Q1-Q4), CiteScore, SJR және SNIP сияқты метриканы пайдалануды қамтитын Scopus және Web of Science дерекқорларында жарияланымдар үшін ғылыми мақалалар жазу жөнінде нақты ұсынымдар берілді. П.ғ.м., Шет тілі кафедрасының аға оқытушысы М.М.Момбекова жоғары рейтингтік журналдарда жариялау ықтималдығын арттыру үшін осы өлшемдерді қалай дұрыс түсіндіру керектігіне тоқталды.

П.ғ.м., Шет тілі кафедрасының аға оқытушысы М.М.Момбекованың «Білім беру процесінде зерттеу құзыреттілігін қалыптастыру тәсілдері» тақырыбындағы баяндамасы студенттер мен оқытушылардың зерттеу дағдыларын дамытудың заманауи тәсілдерін көрсетті. Оқытудың теориялық негіздеріне, инновациялық әдістеріне және педагогтар үшін ғылыми-зерттеу қызметінің маңыздылығына, сондай-ақ скорейтингтік журналдарда жариялаудың маңыздылығына ерекше назар аударылды.