Педагогикалық практика арнайы пәндер циклін оқу аяқталғаннан кейін ұйымдастырылады. Бұл студенттердің болашақ кәсіби қызметіне үздіксіз кәсіби практикалық дайындық кезеңдерінің бірі. Сондықтан педагогикалық практиканың мақсаты-болашақ мұғалімдердің оқу – тәрбие процесін жобалаудың, ұйымдастырудың, іске асырудың және рефлексияның практикалық дағдыларын дамыту, кәсіби-педагогикалық бағытты қалыптастыру, сонымен қатар педагогика мен психологияның негізгі курстарының оқу процесін зерттеумен қатар жүреді.
Мәселен, 10.01.24 жылғы № 13 бұйрық негізінде “Bolashaq” Академиясында күндізгі қысқартылған оқыту нысаны бойынша оқитын 2 курс студенттері п.ғ.к. А.С. Абдрахманова мен аға оқытушы Г. С. Махмутованың жетекшілігімен “№ 86 ЖББМ” КММ базасында практикадан өтеді.
Педагогикалық практика үш кезеңнен тұрады:
- Практика базасымен танысу: құрылу тарихы; жұмыс бағыты, педагогикалық ұжымның құрылымы, материалдық және техникалық жабдықталуы.
- Педагог-психологтың қызметін реттейтін нормативтік құжаттарды зерделеу.
- Мектеп психологының психологиялық-педагогикалық қызметінің жоспарына сәйкес жұмыстар жүргізу.
Сонымен қатар, практиканың міндеттеріне кәмелетке толмаған жастағы оқушылардың кәсіптік бағдарлау бағытын зерттеу (сандық кәсіптік бағдарлау науқанының әдістемелік кешені негізінде зерттеу) кіреді.
Тәжірибеде бекітілген сыныпта тәрбие іс-шарасын өткізуге ерекше назар аударылады.
Студент Лундина Н.Н. бекітілген 9 Г-сыныбында “Қорқытудың алдын алу” тақырыбында тәрбиелік іс-шара өткізді.
Психодиагностикалық процедура ретінде жүргізілді:
-1 сынып оқушыларының интеллектісін диагностикалық бағалау;
-7,8,9 сынып оқушыларының кәсіби бағдарлануын диагностикалау
-9 сынып оқушыларының мазасыздық деңгейін диагностикалау.
Практиканың міндетті тапсырмасы мынадай психологиялық-педагогикалық сипаттамаларды жазу болып табылады:
-оқушының жеке өзі туралы;
-сынып ұжымы туралы.
Педагогикалық практикадан өту барысында студенттер психологиялық сүйемелдеу жұмысының үлкен көлемін игереді. Бұл орайда ЖОО-дан және ұйымнан, мектеп педагог-психологы атынан тәжірибе жетекшілері үлкен көмек пен жолдама береді. Алынған барлық ақпарат талданады және педагог-психологқа беріледі, содан кейін ол студенттердің жұмысын сипаттайды. Студенттер үлкен қызығушылық танытып, оқытудың осы түрінің пайдалылығын атап өтті.