Отображение вопросов

Төлеп Күлзада


Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің педагог – зерттеушісі , үздік педагог Төлеп Күлзада Әбекенқызынан пікір

«Қарағанды облысы білім басқармасының «Мұрагер» мамандандырылған мектеп-интернаты» коммунальдық мемлекеттік мекемесі – «Bolashaq» академиясы қазақ тілі мен әдебиеті кафедрасының филиалы.

Оқу ордаларының арасындағы меморандум аясында екіжақты әріптестік жыл өткен сайын дамып келеді. Атап айтар болсақ:

1) «Қазақ тілі мен әдебиеті» білім беру бағдарламасының 1, 2, 3, 4-курс студенттері әр жылы біздің мектеп-интернатта өндірістік, педагогикалық және т.с.с. іс-тәжірибеден өтеді;

2) Қазақ тілі мен әдебиеті кафедрасының профессорлық-оқытушылық құрамы мектеп-интернат мұғалімдері мен оқушыларына өзекті тақырыптарда дәріс оқып тұрады;

3) Студенттер мен магистранттардың дипломдық және магистрлік жұмыстары нәтижесін оқу үдерісіне енгізу жағы да жақсы жолға қойылған. Ол үшін дипломдық және магистрлік жұмыс тақырыптары біздің мектеп-интернат мұғалімдерімен әр оқу жылында алдын ала келісіліп, көбіне қазіргі орта білім беру саласына қажетті тақырыптар мақсатты түрде таңдалады. Дипломдық және магистрлік жұмыс нәтижелерін факультатив сабақтарда, сондай-ақ ғылыми жоба, ғылыми-әдістемелік мақала материалы ретінде кеңінен пайдаланып келеміз;

4) Қазақ тілі мен әдебиеті кафедрасы мектеп-интернат оқушыларының ғылыми жобаларына қосымша жетекшілік етеді, ақыл-кеңес, теориялық материал ұсынып отырады. Ғылыми жобалардан басқа әдістемелік құралдар мен мақалаларға да пікір береді;

5) «Қазақ тілі мен әдебиеті» білім беру бағдарламасының студенттері мектеп-интернатта өтетін қоғамдық шараларға жыл бойы белсене қатысады, мерекелік, танымдық-зияткерлік шаралардың ұйымдастырылуы мен өткізілуіне оқушылармен қатар мейлінше жұмылдырылып отырылады.

Мәселен, 09.02.2024 ж. күні М.Мақатаевқа байланысты қос тараптан ұйымдастырылған кеш өткізу жоспарланып отыр.

Студенттердің теориялық білімі мен тәрбиесі өте жақсы, заманауи педагог игеруге тиіс құндылықтарды сіңірген. Іс-тәжірибе кезінде мектеп-интернат мұғалімдері студент-практиканттарға тәлімгер ретінде ең озық тәжірибелерін меңгертеді, олардың білікті маман болып қалыптасуына барынша ықпал етеді.

Сіз басқарып отырған оқу орнындағы қазақ тілі мен әдебиеті кафедрасымен бірлесе атқаратын міндет алдағы күндері мұнан да әрі кеңейе бермек. Оған қос тараптың да мүдделі екені сөзсіз.

Ұлт болашағына білім мен тәрбиені қатар дарытқан «Bolashaq» академиясы мен «Мұрагер» мамандандырылған мектеп-интернаты арасындағы әріптестік нығая береді, бір мақсат, бір мүдде жолындағы педагогтеріміздің еңбегі еселене береді. Хакім Абайдың тілімен айтқанда: «ұстаздық еткен жалықпас үйретуден балаға».

«Коммунальное государственное учреждение» Специализированная школа-лицей-интернат «Мурагер» управления образования Карагандинской области – филиал кафедры Казахского языка и литературы Академии «Bolashaq».

Двустороннее партнерство в рамках меморандума между учебными заведениями развивается с каждым годом. В частности,:

1) студенты 1, 2, 3, 4 курсов образовательной программы “Казахский язык и литература” каждый год проходят производственную, педагогическую и др. практику в нашей школе-интернате;

2) профессорско-преподавательский состав кафедры казахского языка и литературы читает лекции учителям и учащимся школ-интернатов на актуальные темы;

3) Положительно налажено внедрение результатов дипломных и магистерских работ студентов и магистрантов в учебный процесс. Для этого темы дипломных и магистерских работ предварительно согласовываются с нашими учителями школ-интернатов в каждом учебном году и часто целенаправленно выбираются темы, необходимые для современной сферы среднего образования. Результаты дипломной и магистерской работы широко используются на факультативных занятиях, а также в качестве материала научного проекта, научно-методической статьи;

4) Кафедра казахского языка и литературы дополнительно курирует научные проекты учащихся школ-интернатов, предоставляет консультации, теоретический материал. В дополнение к научным проектам кафедра также комментирует методические пособия и статьи;

Студенты образовательной программы “Казахский язык и литература” в течение года принимают активное участие в общественных мероприятиях, проводимых в школе-интернате, с максимальной вовлеченностью учащихся в организацию и проведение праздничных, познавательно-интеллектуальных мероприятий.

К примеру, в связи с днем рождения М. Макатаева 09.02.2024 г. планируется проведение вечера, организованного совместно вузом и школой.

Теоретические знания и воспитание студентов превосходны, они обладают той ценностью, которую должен освоить современный педагог. Во время практики учителя школ-интернатов осваивают передовой опыт в качестве наставников для студентов-практикантов, что максимально способствует их становлению квалифицированными специалистами.

Задача, которую вы выполняете совместно с кафедрой казахского языка и литературы в учебном заведении, в дальнейшем будет продолжать расширяться. В этом, несомненно, заинтересованы обе стороны.

Будет укрепляться партнерство между Академией «Bolashaq» и специализированной школой-интернатом «Мурагер», которая параллельно прививает образование и воспитание для будущего нации, будет усиливаться труд наших педагогов во имя единой цели, единых интересов.


Ответы к вопросам в блоге ректора

Төлеп Күлзада

Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің педагог – зерттеушісі , үздік педагог Төлеп Күлзада Әбекенқызынан пікір

«Қарағанды облысы білім басқармасының «Мұрагер» мамандандырылған мектеп-интернаты» коммунальдық мемлекеттік мекемесі – «Bolashaq» академиясы қазақ тілі мен әдебиеті кафедрасының филиалы.

Оқу ордаларының арасындағы меморандум аясында екіжақты әріптестік жыл өткен сайын дамып келеді. Атап айтар болсақ:

1) «Қазақ тілі мен әдебиеті» білім беру бағдарламасының 1, 2, 3, 4-курс студенттері әр жылы біздің мектеп-интернатта өндірістік, педагогикалық және т.с.с. іс-тәжірибеден өтеді;

2) Қазақ тілі мен әдебиеті кафедрасының профессорлық-оқытушылық құрамы мектеп-интернат мұғалімдері мен оқушыларына өзекті тақырыптарда дәріс оқып тұрады;

3) Студенттер мен магистранттардың дипломдық және магистрлік жұмыстары нәтижесін оқу үдерісіне енгізу жағы да жақсы жолға қойылған. Ол үшін дипломдық және магистрлік жұмыс тақырыптары біздің мектеп-интернат мұғалімдерімен әр оқу жылында алдын ала келісіліп, көбіне қазіргі орта білім беру саласына қажетті тақырыптар мақсатты түрде таңдалады. Дипломдық және магистрлік жұмыс нәтижелерін факультатив сабақтарда, сондай-ақ ғылыми жоба, ғылыми-әдістемелік мақала материалы ретінде кеңінен пайдаланып келеміз;

4) Қазақ тілі мен әдебиеті кафедрасы мектеп-интернат оқушыларының ғылыми жобаларына қосымша жетекшілік етеді, ақыл-кеңес, теориялық материал ұсынып отырады. Ғылыми жобалардан басқа әдістемелік құралдар мен мақалаларға да пікір береді;

5) «Қазақ тілі мен әдебиеті» білім беру бағдарламасының студенттері мектеп-интернатта өтетін қоғамдық шараларға жыл бойы белсене қатысады, мерекелік, танымдық-зияткерлік шаралардың ұйымдастырылуы мен өткізілуіне оқушылармен қатар мейлінше жұмылдырылып отырылады.

Мәселен, 09.02.2024 ж. күні М.Мақатаевқа байланысты қос тараптан ұйымдастырылған кеш өткізу жоспарланып отыр.

Студенттердің теориялық білімі мен тәрбиесі өте жақсы, заманауи педагог игеруге тиіс құндылықтарды сіңірген. Іс-тәжірибе кезінде мектеп-интернат мұғалімдері студент-практиканттарға тәлімгер ретінде ең озық тәжірибелерін меңгертеді, олардың білікті маман болып қалыптасуына барынша ықпал етеді.

Сіз басқарып отырған оқу орнындағы қазақ тілі мен әдебиеті кафедрасымен бірлесе атқаратын міндет алдағы күндері мұнан да әрі кеңейе бермек. Оған қос тараптың да мүдделі екені сөзсіз.

Ұлт болашағына білім мен тәрбиені қатар дарытқан «Bolashaq» академиясы мен «Мұрагер» мамандандырылған мектеп-интернаты арасындағы әріптестік нығая береді, бір мақсат, бір мүдде жолындағы педагогтеріміздің еңбегі еселене береді. Хакім Абайдың тілімен айтқанда: «ұстаздық еткен жалықпас үйретуден балаға».

«Коммунальное государственное учреждение» Специализированная школа-лицей-интернат «Мурагер» управления образования Карагандинской области – филиал кафедры Казахского языка и литературы Академии «Bolashaq».

Двустороннее партнерство в рамках меморандума между учебными заведениями развивается с каждым годом. В частности,:

1) студенты 1, 2, 3, 4 курсов образовательной программы “Казахский язык и литература” каждый год проходят производственную, педагогическую и др. практику в нашей школе-интернате;

2) профессорско-преподавательский состав кафедры казахского языка и литературы читает лекции учителям и учащимся школ-интернатов на актуальные темы;

3) Положительно налажено внедрение результатов дипломных и магистерских работ студентов и магистрантов в учебный процесс. Для этого темы дипломных и магистерских работ предварительно согласовываются с нашими учителями школ-интернатов в каждом учебном году и часто целенаправленно выбираются темы, необходимые для современной сферы среднего образования. Результаты дипломной и магистерской работы широко используются на факультативных занятиях, а также в качестве материала научного проекта, научно-методической статьи;

4) Кафедра казахского языка и литературы дополнительно курирует научные проекты учащихся школ-интернатов, предоставляет консультации, теоретический материал. В дополнение к научным проектам кафедра также комментирует методические пособия и статьи;

Студенты образовательной программы “Казахский язык и литература” в течение года принимают активное участие в общественных мероприятиях, проводимых в школе-интернате, с максимальной вовлеченностью учащихся в организацию и проведение праздничных, познавательно-интеллектуальных мероприятий.

К примеру, в связи с днем рождения М. Макатаева 09.02.2024 г. планируется проведение вечера, организованного совместно вузом и школой.

Теоретические знания и воспитание студентов превосходны, они обладают той ценностью, которую должен освоить современный педагог. Во время практики учителя школ-интернатов осваивают передовой опыт в качестве наставников для студентов-практикантов, что максимально способствует их становлению квалифицированными специалистами.

Задача, которую вы выполняете совместно с кафедрой казахского языка и литературы в учебном заведении, в дальнейшем будет продолжать расширяться. В этом, несомненно, заинтересованы обе стороны.

Будет укрепляться партнерство между Академией «Bolashaq» и специализированной школой-интернатом «Мурагер», которая параллельно прививает образование и воспитание для будущего нации, будет усиливаться труд наших педагогов во имя единой цели, единых интересов.


Ответы к вопросам в блоге ректора